Måndag..

Hej!
Helgen har varit härlig fullt ös..
I fredags va jag på diddag hemma hos pappa.. Vi åt vegetarisk lassagne mumma va got det va..
Fick natta mina älskade bröder också <3
Vart en del öl och sånt hi hi. Sen bar det av till Mix för att möta upp massa vänner sen slutade det på garaget till kl 05 ca..
Sen i lördags så låg jag i sängen bra länge sen rinde Danne och berättade att han hade bokat bowling så det bar av till bowlinghallen med ett gäng vänner för att fira Danne.. Jag kom tvåa fan va bra man är.. Sen blev det TG hahaha otippat..
Gick hem vid 02 och somnade direkt..
Igår gick jag och några på en lång prommis, hälsade på Sandra på badet och fick en bulle..
Sen va det mat dax och massa filmer sen somnade jag gott till ett true blood avsnitt äska det..
Nu sitter jag hos Sandra och ska kolla efter en sol weekend vi är sugna..
Ha det bäst puss puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0