Måndag!

Hej på er!

Just nu sitter jag hemma hos mamma. Har precis ätit grönsaksbullar med pasta det va gott.
I dag jobbade jag på mellan barn på Förskolan Anden det va helt ok fast man går ju och är små nervös hela tiden att nån ska kräkas uuuh..

I fredags så va jag hemma hos J mamma med hans bror och hans tjej vi åt tacogratäng och kollade idol GO ERIKA!!
Sen i lördags så va det ju full fart frammåt. Först hem och kirra oss sen till tåget för att åka till solna och fira mr Staven som fyllde 27. Av oss fick han en zebra sopp och leopard lampor och ett lila pärlhalsband och ett lila svart hemmagjort armband jätte fint haha, han blev glad i alla fall..

Först så åt jag Jimmy, Jocke, Staven och Mickis middag sen skickade vi ut dom på cigg handling.
Medans dom var borta så öste det juin folk i lyan hela OhWeBe kom in med respektive samt Jennie, Jerre och Johan. När Staven, Jocke och Jimmy kom tillbaka så hade alla gömt sig i köket så när Staven efter MYCKE OM OCH MEN öppnade köksdörren blev han helt paff HAHAHA det va så bra.. Sen va det full fest tills jag började må dåligt eller dåligare än vad jag redan gjorde så när alla gick ut så åkte några av oss hem skönt men ändå inte. Dom andra hade ändå dragit hem vid 02:30 typ så dom va inte ute så länge..

I söndags så pysslade vi lite och det slutade med jätte fina armband ska försöka slänga in lite bilder om jag kommer ihåg.. Lagade världens godaste vegetarisk korvgryta mmm det va kul.. Sen blev det film och god natt..

I kväll ska jag åka till min Maristri och äta ägg och dricka te och snacka bajs.. Sen får vi se vart det bär av i morrn måste ner till skomakaren och kolla om mina uggs är färdiga.. Det va olika färg på dom så han skulle försöka kirra det, här köper man skor för 2000 kr och det är inte ens samma färg DÅLIGT!!

Ja skriver väl snart igen om det nu är någon som läser :s

Puss på er som gör det i alla fall ha ; )

Ps. Jessica om du läser det här inlägget du ska få igen när du minst anar det mohahahahaha. Det är typ 3:dje gången du skrämmer mig nu grrrrr. ds

Kommentarer
Postat av: Jessica

HIHIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH, I'm waaaaiiiiiting! :D

2009-10-13 @ 22:35:53
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag läser:)

Kul att ha någon kontakt med dig:) Hoppas allt e bra, jag o Peter är i Örebro efter att Peter opererades i tisdags.

Förhoppningsvis får vi komma hem imorgon!



Puss o kram

2009-10-17 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0