Fredag.

Ja ha nu stter man här kl 08:59 lixom och har varit vaken från kl 07:50 typ
och kollar på voice morgon grej på tv..
Igår va jag på jobbet i 9 timmar inte så kul. Sen mötte jag Mickis på en cigg medans jag väntade på att Robbam skulle hämta mig. Och när dom kom så fick jag mig en liten överraskning nIngela va med : ) Linns Pling lixom hihi<3
Vi åkte hem till Ingela och Daniel kom förbi också, klippte Robban och sen kollade vi på en film.

Hahahaha Ingela lurade mig

Linn: Assa den haär filmen kommer ju sluta med att dom blir kära och gifter sig på riktigt..
Ingela: Nej alltså det här är ingen sån film..
Linn: Hm ?????? Jag får väl kolla vad som händer då (tänkte jag)..
Filmens slut: Han friar på stranden vid hennes favorit plats..
Linn: Va va det jag sa..
Ingela: Men jag lurade dig för annars hade du ju inte kollat klart ju..
Linn: ??????? Hahahaha fan va smart gjort för filmen blev jätte intresant..
Efter filmen körde daniel hem mig och jag somnade och drömde om Saras Sixten <3

I dag ska jag packa väskan och bege mig till Älsk. Vi ska nog (förhoppningsvis) ut till hans mamma jag vill jag vill.. Sen i morrn är det ju fira Fulerud aka Staven som står högst på listan jävlar vilket röj det kommer att bli.. Just det måste ringa Jerre och Jennie också a just det Jocke också..
Hoppas han inte läser detta för då pajar jag ju allt haha..
Frågan är ju vad man ska ha på sig?? Samma skit varje gång kan man inte bara va kille??
Har ju mina älskade stövlar från scorett så snygga mmmm men dom har 12cm klack och det är inte så skönt en hel ute kväll.. Sen har jag mina nya som jag köpte som fortfarande ligger i kartongen så dom kanske man ska testa :s .. Sen är ju frågan om det blir kjol eller jeans har ju mina favisar från gina jeans alltså dom e jätte fina med bara ett linne kanske? Äh vi får se vad det blir..

Söndag lär jag ju bara ligga helt död haha men man får skylla sig själv..

Puss och kram och ha en trevlig helg alla ni där ute <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0