Fredag!

Gud va jag är TRÖTT !!!!!

Igår blev det stan efter jobbet med Jimpa vi skulle kolla lite Halloween prytlar..

Vi gick på Buttricks, Panduro sen orkade vi inte mer så det blev en öl på El Amir gillar det stället mys mys..

Han hittade en klockren outfit och jag hittade lite smått och gott som jag ska försöka komma på något av.. Hittade lite grejer till Maria också hon kommer vara sååå söt..

Just nu sitter jag på jobbet och ska snart gå och äta lunch undrar vad det blir hmm.. Sen efter jobbet blir det hem till mamma och packa min helg väska för att sedan åka till J och ha fredags mys med Idol <3 Jag ska väl testa lite kläder tills i morrn också så man vet på ett ungefär..

Hörde från Kim idag också och det ser rätt så ljust ut ned lyan så håll tummarna allihoppa nu..

Ne nu ska jag fortsätta med J´s svarta armband som jag håller på och gör..

Puss och Kram så länge..


Kommentarer
Postat av: Jessica

El Amir is the shit!! :D

2009-11-03 @ 23:16:52
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0