Måndag..

Segaste måndagen hittills *suck*..

Sitter på jobbet och pratar med J.. Är sjukt trött och lite nere..

Tycker inte om vädret tycker inte om måndagar alls : (

I helgen firade vi Jennie och Jimmy..

Fredag: Jobbade först till 15:45 sen hämta de Staven och Mickis mig och vi åkte upp till handen där Staven släppte oss.. Vi gick på bolis och sen letade vi present till Jennie hittade ett jätte fint armband tillslut.. Sen hämtade Robban oss och vi åkte till Ösmo och drack lite glögg sen hämtade Staven Mickis och jag började krra mig och fixa lite annat.. Tog 8 bussen till Jennie, Jimmy mötte mig i centrum.. När vi kom upp till Jennie så började vi dricka lite vin och prata skit det va jätte mysigt.. Vid 22 tiden kom Staven och Mickis.. Sen blev det ju diverse shots och skit och Mix och TG så klart (pinit)... Det va kul tack som fan...

Lördag: Började hemma vaknade piss hungrig drog ner till Konsum och handlade värsta bästa frullen, Ägg, bröd, Ost, Gurka, Paprika, Te, Juice mm.. Sen kirrade vi oss och Ronnie och Alex drog till Mix sen kom jag och J dit senare vi tog en öl och sen drog vi till tåget där vi mötte upp Sandra och Maria. Tim hoppade på i Ösmo det va kul han träffar man ju inte varje dag.. När vi kom in tillstan mötte vi upp Jenny, Bosse, Bogdan, Hanna, Elina, Annika och massa fler gick och naggade tapas på el clasico mys pys.. Sen bar det av till Ett ställe har inte varit där på typ ja 3 år det va kul.. Sen blev det massa diskutioner om vart vi skulle och jag ville verkligen bara hem.. Sen övertalade Nicke mig att vi skulle åka hem till honom och sova där  så vi åkte men när jag kom dit så fick jag en sväng av panikångest och vart ledsen och bara ville åka hem.. Efter ca 3 timmar så förstod folk att jag menade alvar och rinde taxi det kostade mig 900kr men det va det värt vill jag lova fast jag va sjukt bakis så vaknade jag hemma med ett leende på läpparna..

Söndag: Sov sov sov sov vaknade 11 va vaken till 13 sov sov sov sov vaknade 17 och gick ner till mix och handlade pizza (blä kastade den) och kokade potatis i stället med sås.. Kollade på Flickan som lekte med elden helt ok rulle fast ettan va mycket bättre..

Har en lites svacka nu så ni som tror att jag bara är grinig. ledsen och sur så är det inte mår inte så bra just nu bara..

Puss och Kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0