Tisdag...

Hej hopp på dig/er...

Nu är snön här och jag tycker det är jätte mysigt när jag är inne och kollar ut på den <3

Men jag hatar den när man behöver stå ute i den i ca: massor av timmar om dagen : (

I går jobbade man typ 100 timmar kändes det som..
Först så kom jag till jobbet 08:30 och jobbade på som vanligt fram till kl 16:00 för då skulle vi ha en ABC kurs kl 16:30 så jag va tvungen att gå med barnen på La Mela som va kvar till Mårtan och lämna dom där vilket gjorde att jag blev 5 min sen till kursen..
När man kom in där i rummet som alla satt i kändes det typ som att gå i 7:an igen när man kom försent pinsamt..

Men det gick bra och vi fick en gätte bra och givande utbildning...

När vi väl skulle hem sen jag Pillan och Anneli så hade dörrarna bak på bilen frusit fast så jag kom knappt med haha jo det gjorde jag men vi fick vänta ett bra tag på att bilen skulle bli varm..

Kom hem och åt pasta med spenatsås med kikärtor mumma va gott det va men jag glömde mat lådan i dag T som i typiskt..

Är en gnutta irriterad i dag känner att jag börjar bli lite trött på vissa i min omgivning fax tråkigt men sant : ( Jag tycker inte om när folk bara är sura och otrevliga mot mig då kan dom ju lika bra försvinna fax Vi får se hur allt går.. Men just nu känner jag mig bara sårad och inge bra alls..

I dag ska jag bara jobba jobba jobba känns det som 7:30-16:30..
I morrn är det onsdag då får vi se vad som händer..
Torsdag: Hämta Denizes julklapp och vaccinera mig hepatit A och dricka ducoralen mot magen..
Fredag ingen aning...
Lördag Pillan 40 års fest, Jocke spelning, Marie 39 år.. (vi får se vad jag gör)..

Skulle fax bara vilja åka in till stan och gå en jätte lång prommis och sen sätta mig någonstans på söder och dricka en god varm drink för att sedan bara åka hem och mysa.. (kommer ju aldrig hända men drömma kan man ju)...

Vad ska ni göra i helgen??

Nu måste jag jobba igen så puss och kram... <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

vart jobbar du nånstans?

Kram

2009-12-21 @ 12:08:18
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag jobbar på förskolan Anden i vendelsö.. Kram..

2009-12-22 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0