Onsdag..

Jösses nu blir ni häpna va??
Ha ha jag tror i och för sig att ingen läser här men en då det är skönt att skriva av sig..

I dag har jag jobbat.. Det gick hyfsat bra.. Fick ju sova hela natten i natt <3Tradolan<3
Anneli drog på brandlarmet två gr bara så vi fick fösa ut alla stackars barn utan jackor i kylan..
Bra övning mennågra blev rädda på riktigt dock inte så kul..

Jimmy hämtade mig på jobbet efter som att han va i krokarna och övningskörde med sin mamma..
Hanva riktigt duktig fax "bra jobbat Älskling"..

I helgen är det pyssel hos Denniz och Alexandra ska bli sjukt mysigt, vet inte vad jag ska göra på fredag dock.. Orkar nog inte TG i alla fall (sorry M-T).. Vill nog inte vara i nynäs över huvud taget kanske ska åka och hälsa på Pappa det va ju inte igår, hmm får nog tänka lite på det..

I morgon öppnar man på jobbet roligt måste ta 5 tåget ba : (
Slutar i och för sig 14 både i morrn och på fredag så det är lite lyx ; )

Nu väntar jag på att Robban ska komma så att vi kan boka våran förbannade Thailands resa nån gång känns ju som att det kommer gå åt helvette men men vi får se.. Jag vill vara borta i ca 3-4 veckor hoppas vi kirrar en sån resa..

Ha fick mail om en lägenhet i dag också på Estövägen ska nog kolla på den.. Hoppas et är en fin en så kanske man kan ta den haha skulle vara sjukt skönt..

Ne nu ska jag göra nått vettigt typ äta godis eller nått hehe..

xoxo..
 Halloween <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jorå, jag är här med jämna mellanrum och kollar läget;)Härligt att höra att livet rullar på:)



Puss o kram!

2009-12-10 @ 22:09:34
Postat av: Linn

Vem är du då??? Puss och Kram..

2009-12-15 @ 07:28:31
Postat av: Anonym

Oj :P Glömde visst skriva det! Ina här:)

2009-12-16 @ 09:56:44
Postat av: Linn

Jasså är det du darling..

Hoppas du mår jätte bäst nu när snön har kommit och allt.. Hoppas det inte är för tungt att ta sig fram, men med dina överarmar klarar man nog det mästa (avis): )

Puss på dig gumman...

2009-12-16 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0