Måndag..

Hej..

Just nu sitter jag och har rast på jobbet..

Får se om man ska jobba något mer denna vecka?? Det är det ända jobbiga med att vara vikarie uuuh man vet aldrig hur mycket eller hur lite man får jobba håll tummarna nu folk..

Jag och <3:at har varit och kollat på två lägenheter nu.. Igår kollade vi på en trea i nynäs sjukt fin och sjukt stor me loved it <3.. Man måste i och för sig tapetsera om i typ hela lägenheten men men..

Helgen har varit trevlig va hos Lina i fredags som jag inte har träffat på ca 2 år.. Vi va hemma hos henne i stureby och drack lite vin och åt god mat.. Sen for vi in till stan där vi sprang på Bosse och hans polare tog en drink sen begav vi oss till Europeiska Barskolan och mötte upp Håkan med hans polare tog en drink och lirade lite rundpingis piss kul haha. Sen drog vi till Högbergs men ändrade oss och stack till Snaps istället tog en drink och dansade och snacka massa med skit jätte mys och kul..

Lördags morgon vaknade jag rätt så tidigt ca 09:50 ca. Gick och la mig på soffan hos Lina och ringde <3:at och bestämde buss och tåg och så med honom. När jag kom hem tog jag ett varmt och skönt bad. Sen va det bara slapp hela dagen och kvällen eller?? Nej just det vi drog till Rim Nam och nagga lite med Deniz och Alex sen drog vi hem.

I söndags så va vi och kollade på en lägenhet kl 11:00. Har jag ju redan skrivit om..

I dag är jag ledig i alla fall men fick just jobb för resten av veckan på förskolan Anden <3

Bio i morrn med Robban och Millis <3

Ne nu måste jag ringa skolan håll tummarna : )

Puss och Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0