Tisdag..

Ja ha då var det en vecka sen sist inte så farligt för att vara mig..

Har precis lagat en vegetarisk (kött) soppa utan kött då förståss mumma va gott det blev. Den fick en släng av Asien också : )

I helgen va jag bara hemma, i fredags hos mamma och lagade bak potatis och åt ost och kex med Jimmy och M-T det va jätte mys blev en flaska rött också.. Sjuk kul att träffa M-T btw <3<3 Vi pratade om allt som vanligt gamla minnen och framtiden och saker som vi måste göra innom kort haha som aldrig blir av..

I lördgas firade vi Alex i sorunda hos hans mamma.. Sjukt god mat och lovely stämning <3<3
Vi va ett gäng som åkte dit, R körde men han klarade sig i ca 2,5 timme (nykter) sen va det taxi som gälde när vi skulle tillbaka ner till nifen.. Då blev det till att föra lite på H6 sen TG HAHAHA ovanligt eller?? (Nej).. Men det va en jätte kul kväll förutom att jag minns ytterst lite :S Tack Alex <3<3

I går Måndag den 7/12 kl 08:45 la jag mig i tandläkarstolen och gjorde det värsta på länge..
Vi börjar med att jag ALDRIG haft ett enda hål och har alltid varit JÄTTE rädd för att borra..
Jag skulle operera bort min visdomstand (nu är jag dum haha) skämt och sido..
Han började med att bedöva halva nyllet på mig och sen dra som en dåre och vicka på tanden..
 Efter typ 200 försök att dra ut den bestämde han sig för att klyva den..
Under den här tiden har han fyllt på med bedövning ca 4gr men jag känner endå inte jätte ont men det gjorde så ont så man knöt händerna och knep med ögonen..
När han väl hade klyft tanden så satt ena roten som en fiske krok så den fick han ju gräva och lirka ut (AJ AJ AJ)...
Gick där ifrån gråtandes med en räkning på över 2000 kr men jag fick ju i alla fall en kram av tandis och massor med beröm haha..
Gick ner på konsum och handlade proviva sen till apoteket och kirra corsodyl och alvedon..
Sen när jag kom hem sov jag mestadels av dan..
När jag gick och la mig sen så tog jag dubbla alvedon 500g..
Vaknade efter en timme och hade så ont så att jag inte kunde sova låg bara och vred och vände mig.. Satte igång TVn vid 4 och kollade på den tills det va dags att stiga upp..
När jag kom till jobbet så kom min räddande ängel TRADOLAN <3<3<3 Så nu mår jag hur bra som helst och hoppas på att få sova i natt..

Så jag säger bara ska ni ta bort en tand be läkaren om Tradolan eller något starkare än Alvedom om du vill klara dom första dagarna.. Puss och kram jul gran <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0