Måndag.

Hej nu är det ca en månad sen igen hmm måste bli bättre på detta.

Jag har varit hemma i ca en månad nu hemskt som bara den med all snö och kyla blä. En possitiv sak är väl att jag och J har bestämt oss för att köpa lägenhet ihopp :) Får se när det blir bara.. Just nu har jag rast på jobbet det spösnöar och är kallt och trist, tur att det är söta underbara barn i allafall.. Efter jobbet ska jag hem till svärmor och diskutera lån och sånt in för köpet..

Jag saknar mina vänner i Thai som bara den tur att man har några kvar här hemma i alla fall..

Måste kirra klart skolan också om vi nu ska köpa lya så är det ju bra att ha ett betyg så att jag kan söka jobb och kanske få ett fast någon gång är sjukt trött på att vara arbetslös nu..

Förkyld är jag som bara den men det är väl sådana tider nu antar jag inte kul i alla fall när man måste snyta sig 2000 gr om dagen och gå runt med alkis näsa lixom..

Ska träffa Lina i helgen ska bli bus kul ska ham till henne och nagga lite middag och dricka lite vin sen blir det väl bira på söder eller nått MYS MYS i alla fall <3

Ne nu måste jag tillbaka me nvi höres igen snart..

Puss och kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0