Torsdag!

Ja ha ja då har man målat ena handen snart dax för andra sen blir det knoppa sen jobbe i morrn 7:30-16:15 : )

Veckan har varit rätt så lugn har tvättat och jobbat som en gnu förutom i onsdags så va jag sjukt dålig klev inte ens upp ur sängen typ (mat+toabesök).. J har gibbat hela veckan sjukt kul NOT!!!

I morrn är det fredag och Idol jäää.. Kanske ska bowla med Rob, Plings Linn, Emma, Danne, Mickis, det skulle vara mys fax för en gång skull..

Mammas pojkar va fan är det för något alltså fan det sjukaste jag sätt.. Vad tar dom in för brudar lixom uuuuh..

Ja ha vad ska jag säga nu då.. Såg Juno igår sjukt bra film fan va jag böla rekomenderar den starkt.. Såg i och för sig massa filmer typ 5 st men den va bäst, gillade min stora grekiska semester också..

Jag vill bara säga till alla mina underbara vänner att det går inte en dag utan att jag tänker på er för helt ärligt vad skulle mitt liv vara utan er??? Så massa BAMSE KRAMAR OCH PUSSAR på ER <3

Nä nu ska jag måla min andra hand och sen gibba lite HA JUST DET mitt senaste inköp ett Nintendo dsi har säkert redan skrivit det men jag måste bara säga I LOVE IT <3

PUSS PÅ ER ALLA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0