Torsdag!

Ja ha då börjar det närma sig HALLOWEEN : )

Som vanligt vet jag inte vad jag ska vara,
lutar mot superwoman eller nått sånt trist men vafan då är man ju utklädd i alla fall..
Fick ju i och för sig en mexicansk brottar mask av Jimmy den kanske kan komma till användning??
Äh vi får se vad det blir vet ju inte ens vad jag ska göra än så men men det dyker väl upp något som vanligt..

Just nu sitter jag på jobbet och ska snart sluta 14:15..
Då ska jag och Jimmy in till stan och kolla om vi hittar nått tills i helgen hoppas hoppas..
Jag jobbar i morrn med uuuh men men det är pengar fredagar är ju aldrig roliga eller fast dom är rätt sköna endå hmm hur menar jag nu??

Har bakat mini spök muffins här på jobbet dom blev jätte söta : )
Sen har vi kollat på halloween kabare det va berättelsen om Hans och Greta :S

I kväll blir det nog träna med maria sen hem eller sova kvar där har inte bestämt mig än fax.. Det är ju alltid skönt att vakna upp hemma men det är ju mys med sällskap sällskapssjuk som man är haha..

Va i Barkarby igår hela hela dagen med Mamma.. Jag hittade 3 börcker, Slash självbiografi, Kurt Cobains - Heavier than Heven, och Marilyn Mansons självbiografi.. Sen köpte jag en jätte fin typ stickad lång t-sheert på Fornarina <3 Och en ny b-h en rejäl en piss skön..

Ha ha ha såg nya Disney filmen Up också här om dan fan va bra den va gulligare farbror får man ju leta efter..

Ne det va nog allt för idag men ha det så länge så höres vi snart igen : )

Puss puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0