Tisdag!

Kul att man skrev ett helt jävla inlägg igår om helgen men
det raderades så jag tänker INTE skriva om det så jag får vara hemlig denna helgen..

I går jobbade jag sen väntade jag på att Pillan skulle sluta så att jag kunde åka med henne hem till det vackra Ödesmo mohahahahaha.. Pysslade som ett djur på jobbet det blev ju allt från pumpor, spöken, spindlar, fladdermöss, mm piss kul.. Just nu har jag rast men ska snart bli en aktiv pysslare igen.. När jag kom hem igår så lagade jag en grönsaknwook det va så jävla gott sen så krossade jag jordnötter och hade på mumma..

Sen kom jag på att jag nästan varit utan tv i ca 8 mån och frågade min söta syster om hon hade hittat min tv-kontroll eftersom att det va nån knapp hon kommit åt på den så att bilden på tv:n försvann skumt men men.. Kastade mig in i garaget bland SKIT stora spindlar och karonger mm och letade.. Efter många om och men hittade jag en mistänksan skokarong och öppnade den och där i låg det en påse med något plastigt som skramlade och mycket rätt det va min tv:kontroll.. Jag viste det den va i 1000 bitar och det är därför hon har försökt att dölja kontrollen hela den här tiden.. 

När hon lånade min lya så skrev både hon och Gustav på ett kontrakt tillsammans med mig och mamma där det stod att om något går sönder i lägenheten så ska den som gjorde det ersätta det som gick sönder men så va det ju tydligen inte för både mamma och denize vägrar att betala den jävla skit stövlar.. Men jag har smidit en plan så haha den som skrattar bäst skrattar sist..

I kväll hoppas jag på att Jimmy kommer till mig men vi får se man ska ju inte ropa hej innan man har kommit över bäcken...

Nu ska jag pyssla kolla ice age 3 och fika med munk och kaffe.. Hej så länge <3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0