Torsdag..

Jag ha då va det torsdag och det betyder ju fax att det är fredag i morgon..

Just nu sitter jag hemma hos Maristri och har precis ätit frulle, ägg, fil, russin och kaffe med oboy haha det va gott testa vet ja..

Jag fick lägenheten föresten så himla underbart tack som faaaaan <3 (Benny & Kim)

Haloween va jätte kul alla utklädnader vart jätte lyckade Linn=Kannin, Jimmy=Gris, Maria=Tiger, Ronnie=Zorro, Elina=Corps bride&Martin=Hennes brudgum, Tim=Tim..

Vi va hos Maria först allihoppa sen gick vi till Sofie och Veonica Jimmy gick och hämtade Alex och Deniz sen blev det TG och all in haha.. När det va hemdags så va vi sjukt runda undet fötterna (Linn,Jimmy,Maria) HAHAHAHA.. Kom hem till J och alla bara skrattade åt oss sen somnade3 jag tror jag hehe a ja kul va det i alla fall..

Nu på morgonkvisten har jag fax hunnit med en del ringde gyn kl:08 typ och fick en tid 10:20 vaknade 10:10 och ba brottom brottom hoppade kläderna och kutade iväg kom dit fick gå in direkt och sen tog dom blodtryck som vanligt det va helt ok sen skickade hon receptet till apoteket och jag gick ner och hämtade p-piller för ett år 399 kostade det fy fan tur att man bara behöver göra det en gång om året..

Har fax inte gjort så mycket sen halloween efter som att jag sparar pengar till lyan och min resa fan nu är det bara en och en halv månad kvar sen åker jag THAILAND HERE I COM <3<3

I dag ska jag gå ner på banken och öppna mitt sparkonto så jag kan boka en resa tänkte jag vet inte om jag orkar tur att det är en dag i morrn också.. Kirrade nytt pass i tisdags också för då åkte jag Jimmy och Daniel till handen fördaniel skulle kolla nån fiskeaffär och jag skulle kirra pass och Jimmy nått spel.. Sjukt smidigt att fixa pass alltså kom in där tog en nummerlapp och det blev nästan min tur direkt. Kom fram till disken då frågade hon om legg och mobil nr, sen bad hon mig ställa mig på fot märkena på golvet och kolla rakt fram på den runda saken och sen sa det poff poff och då sa hon ja nu har jag fottat dig. Nu lägger du pek fingrarna på dom röda knapparna så ska jag ta finger av tryck, sen fick jag en lapp somjag skulle lägga i en svart ruta och skriva min namnteckning sen va det klart ha svin enkelt ju..

Jag flyttar in i lägenheten den 1/2 det va inflyttning den 1/1 egentligen men jag är ju borta då så jag kollade om jag kunde flytta in en månad senare och det va helt ok skönt som fan känns ju onödigt att betala för en månad som man inte ens kommer vara där.. (Jockes gammla lya btw)

Ne nu ska jag göra nått annat hörs framöver puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0