Tisdag...

Ja ha då är det ca 2.5 dagar kvar till julafton..

Alla julklappar är inhandlade håller på med lite pyssel till farmor-farfar och mormor-morfar..

Nu sitter jag på jobbet och har rast.. Har lagt upp massa roliga bilder från helgen mycket kul haha..

I morrn slutar jag för hoppningsvis 12 och då ska jag gå ner till Mickis för att glögga med henne och ev Staven.. Sen hem och jul städa sen kommer Jimmy kanske och ska klä granen och så med oss..

På julafton ska jag vara först hos mamma och sen hos pappa får se om jag åker hem sen elle inte tror inte det efter som att han fyller år den 25:e.. Juldan då blir det lugnt kanske ska inte ut i alla fall blir det nått så blir det hemma fest hos pappa <3<3...

I helgen så va jag på julbord med Jimmys firma sjukt trevligt bra mat och jätte rolig julkabaré..
Sen gick vi ut en sväng men det sög..
I lördags så åkte jag hem vid 3 och började kirra mig in för Pillans 40 års fest..
När jag väl kom hem så va det någon som hade snott mina kläder som jag skulle ha på mig så jag blev helt galen och aa blev galen bara fy fan va arg jag va...
Sen i alla fall kom jag iväg till Anneli och där va allihoppa redan.. Vid 18 tiden började vi gå hem till Pillan där vi åt god mat drack sjöng och spelade guitar herro sjukt kul..
Sen vart det dags för mig att dra mig vidare mot Mid Night Cowboys spelning på garaget nere i nynäs.. Dom va helt ok jag rockade med mickis haha muppar..
Sen blev jag trött så jag gick hem och sov..

I söndags va det bara slappa framför tv:n och datan med film och pizza haha tjockis.
Här är min gran:     

Puss och kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0