Måndag..

Ja ha då va julen över snabb och trevlig..

Jag va hos min pappa och firade med min faster Annika och Daniel och kusen Robbin. Farmor och Farfar syster och Malin och Jeppe och Ollan oj många fast endå inte vi kunde ha varit fler..

Värsta branden på villagatan i nynäshamn fick ett sms av Jimmy i morrse där det stod: Är allt bra med dig? Vi mötte massa blåljus bilar när vi va på väg in. Är lite ororlig om min älskling..

Jag fattade nada sen kom jag till jobbet och hörde att det va en brand på villagatan i nynäs så då kollade jag på nätet helt sjukt.. Sjänker en tanke till er som bor/bodde där <3

Fick en massa bra julklappar: Ett par vinterstövlar, Pengar, Solskyddsfaktor, Kläder, Underkläder, Presentkort, mm.. Jätte glad wee..

Jul dagen.. Jag sov aldeles för länge skulle ha åkt förbi pappa men det hanns inte.. Ålkte med Ronnie till Ösmo i pyjamas och hämtade mina kläder som jag tänkte ha på mig kom tillbaka till Jimmy då började vi kirra oss fast vi inte viste vart vi skulle man sen så hakade vi på Rollo, Tim och Rompa till Rebecka och för partade lite innan det blev storpubb och sen TG så klart (pinsamt)..

På lördagen så mådda väl alla som vi borde efter en hel natts festande uuuh.. Vi låg nog på soffan hela dagen och inte gjorde nått bestälde hem pizza så klart haha FETTO!!

Snart är det ju nytt år också : )

Vad gör man på nyårsafton då någon som har ett förslag??

Sen är det bara 6 dagar kvar tills jag åker haha fuck vad jag längtar <3<3<3

Och nu är det exakt 9 dagar kvar <3<3 Thailand here i come..

Puss och kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0